Tips; Hvordan bli FIT/trent eller "tynn" (All about fashion)

Tips; Hvordan bli FIT/trent eller "tynn"



Det har vrt mange sprsml i det siste om hvordan man blir fit, trent eller "tynn". Jeg sier ikke at 12ringer skal slanke seg og f sykdommen anoreksi, eller at vis du er litt p + siden s SKAL du slanke deg, det blir bare dumt. Men hvis du er litt p + siden og vil vre komme bedre i form kan jeg jo gi deg noen tips.

For dere som ikke visste det s gikk jeg ned 7 kilo ganske raskt. Da jeg startet var jeg jo 14 r (jaja, veldig "ung") og gikk fra 64 kilo til 57 kilo p 4-5 mneder. Jeg var p grensen til bli overvektig. Jeg var den jenta som hadde drligst kondis i klassen, jeg klarte ikke lpe 300 meter uten stoppe en gang. Plutselig begynnte jeg jogge p fritiden. Frste joggeturen min var med en venn midt p svarteste vinteren, det var det som fikk meg igang.

Hehe, n skal jeg slutte bable, her kommer tipsene dere har ventet p:




Start enkelt

Starter du med 1 time syv dager i uka blir du fort lei. Ikke kutt ut alt det utsunne med en gang heller!


Finn noe som er for deg

Liker du ikke sykling eller lping? Gjr noe du liker som bokse, g p fjelltur eller ta deg en tur i svmmehallen. Vil du brenne kalorier br du gjre noe som fr opp kondisen din. Vil du bygge muskler s bygger du muskler (man brenner ogs kalorier og fett nr man trener bygger muskler.


Tren med en venn

Tren med noen du stoler p og som kan pushe deg til diitt hardeste, du kan bli overrasket over hvor raskt og enkelt treningen gr!





Mat er og vil alltid vre det viktigste i ALL trening

70% food and 30% gym er uttrykket alle bruker. Spiser du pizza, drikker brus og hiver innp med godteri p hverdager hjelper ikke treningen. Legg godteriet p hylla til helgen og ta fram grnnsakene og frukten p hverdagen. 5 om dagen!




Andre enkle tips til starte:

Drikk MASSE vann.
Spis proteinger!
Selv om du trener musklene blir du ikke bodybuilder p 1,2,3. bygge muskler tar veldig lang tid og om du har sttt p i noen mneder kan du kanskje se en liten forskjell.
Finn inspirasjon. Flg fitness sider p Instagram (@fitspirationness)
Hvis du hadde startet da du frst tenkte p det hadde du vrt frdig n!
Hvis du forsetter si "jeg tar det i morgen" vil du virkelig ikke dette hardt nok!
Husk at du ikke blir topptrent etter en liten trening.
Hvile er VELDIG viktig. Prv sove 8-9 timer hver natt.



Hper alle dere som har lest dette trener bare for f "sommerkroppen". Meningen er jo ha en sunn kropp ret rundt. Det er heller ikke meningen ha en tynn kropp (nohate). Tren fordi du vil komme i form og ha en sunn kropp (og for se bra ut naken og da). Jeg anbefaler ogs et besk til helsesster eller legen for ta en sjekk om hvor mye kilo de kan g ned, hva som er den beste treningsmten for deg, hvordan du kan spise rett og hvordan du kan unng treningsskader.

Vil du ha flere tips eller har du sprsml kan du flge instagrammen min @fitspirationness eller kik meg: Fitspirationness


  • 13.09.2013 kl.22:12
    Mange bra tips her ! :)
    13.09.2013 kl.22:15
    Masse bra tips ! :)
    13.09.2013 kl.23:24
    S fine tips :)
    14.09.2013 kl.09:32
    Kjempebra tips!


    Skriv en ny kommentar

    Design: Ina Anjuta
    Image and video hosting by TinyPic
    FASHION anonymous

    15 r gammel jente fra Trondheim som har lagt bort Tomboy livet for fashion. P denne bloggen finner du alt om mitt liv selv om jeg er anonym og du finner mote, skjnnhet, videoer og tips. Alle bilder, videoer og noen av tipsene er ikke mine med mindre det str at jeg har tatt bilde. Kontakt: anonymoustomboy@hotmail.com (Hvis du vil legge meg til som venn m du trykke p navnet mitt)

    Kategorier

    Arkiv

    Siste innlegg

    Lenker

    bilde
    hits